понеделник, 25 юни 2012 г.

♥ 3 години без теб, Майкъл ♥












3 коментара:

  1. Не спира болката и чувството за празнота...
    Някой беше казал, че няма незаменими хора, но има неповторими!
    Никой, никога и нищо не може да замени тази любов, която сме изпитвали към Него!

    Почивай в мир, мило Момче!
    Обичам те.. Завинаги!

    ОтговорИзтриване
  2. Думите остават безсилни, за да изкажа благодарността, която изпитвам, че Майкъл влезе в живота ми и го озари с толкова благодат и светлина!
    Завинаги, Майкъл и след това!

    ОтговорИзтриване
  3. Каквото и да напиша за Него, ще е недостатъчно. Чувствам се благословена, че съм негов връстник и късметлийка, че имам сетивата да усещам неговата магия. Та ние порастнахме заедно... И съм сигурна в едно - по-хубавата и по-голяма част от живота ми е минало. Не успях да го видя жив, но си мечтая, че все някога ще мога да му кажа колко го обичам и какво означава за мен. Може би, там горе, в някое друго измерение.
    Обичам те, Майкъл!

    ОтговорИзтриване