събота, 2 юни 2012 г.

Време за глътка въздух

Мили момичета, знам, че този път забавих изключително дълго следващата глава, но просто... Някак не мога да си намеря ритъма и не искам да пиша, само защото трябва да продължа.

Наскоро на едно място прочетох един много добър съвет по този повод. Беше споделено, че, ако не си сигурен, че след време ще харесваш онова, което си създал, то изобщо не бива да се представя пред публика. Това ме накара да се замисля и все още нямам отговор за себе си и не знам, дали всичко от написаното след време няма да ми се струва недостойно за публика. Затова търпеливо изчаквам да премине периода, в който идеите и решенията ми за продължение на романа са се изпарили и искам да ви помоля за търпението, което винаги сте проявявали!

Обичам Ви!



Мога да си представя как Майкъл танцува салса на тази песен 
 

2 коментара:

  1. Напълно те разбирам и подкрепям, DooDoo. Не ми остава нищо друго, освен да ти пожелая пълноценна почивка, свежи идеи и време да подредиш всичко в звук и картина в съзнанието си. Ще се въоръжа с търпение и ще чакам. Няма как да е иначе.

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря ти, Мая! Обещавам, че няма да липсвам дълго и скоро ще се появя, защото доколкото се познавам желанието ми да пиша се появява изневиделица и не ми остава нищо друго освен да му се отдам :

    ОтговорИзтриване